Campania „Citește românește”, susținută și de librăriile Diverta

Campania „Citește românește”, susținută și de librăriile Diverta

Campania „Citește românește”, lansată în urmă cu o lună de Ministerul Culturii, are un nou partener. Diverta este prima librărie clasică care a decis să se alăture campaniei inițiate de Ministerul Culturii și să susțină scriitorii români, atât în cadrul magazinelor fizice, cât și în cadrul celui online, www.dol.ro. Astfel, în interiorul librăriilor au fost amenajate rafturi semnalizate cu numele campaniei, #citeșteromânește, care promovează cărți ale autorilor autohtoni.

 Acesta este cel de-al patrulea partener care comercializează cărți și se implică în campanie cu un portofoliu de peste 4000 de titluri. Totodată, în cadrul campaniei, scriitori și jurnaliști au oportunitatea de a-și promova ultimele apariții editoriale, iar Ministerul Culturii a publicat, pe pagina de Facebook a instituției, mesajele acestora prin care susțin inițiativa #citeșteromânește.

 „Mă bucură faptul că am găsit susținere în parteneri din mediul privat, care pot avea o contribuiție importantă pentru vânzarea cărților românești. Scriitorii români merită cumpărați, citiți și încurajați să creeze în continuare. Avem tineri valoroși și talentați care trebuie promovați și apreciați, pentru că ei sunt marii scriitori de mâine”, a declarat Ministrul Culturii, Bogdan Gheorghiu.

 „În ceea ce privește librăriile noastre, vom face, ca și până acum, tot ce ține de noi, ca librari: vom poziționa preferențial cărțile autorilor români în spații special semnalizate, oferind consistență la raft, vom propune promoții, vom consilia cum știm mai bine clienții în librării și vom crea cadrul prielnic lecturii pentru cititori, în spațiile noastre special amenajate.  Sperăm ca fiecare dintre noi, prin rolul pe care îl joacă în această frumoasă piață a cărții, să putem contribui la o creștere a interesului publicului pentru cartea românească și a industriei, în general”, a declarat Luiza Albu, Marketing Manager Diverta.

 Piața de carte din România, și în mod special cartea românească, are mare nevoie acum, poate mai mult decât oricând, de promovare și susținere și, mai mult decât atât, de unitate și sprijin reciproc pe toată linia autor/editură/tipografie/librărie/Ministerul Culturii.